Comunicarea și asistența directă a persoanelor cu dizabilități în aeroport

Comunicarea și asistența directă a persoanelor cu dizabilități în aeroport

20 de angajați ai Aeroportului Internațional ”Mihail Kogălniceanu” Constanța au participat la cursul cu tema ”Comunicarea și asistența directă a persoanelor cu dizabilități aflate în spațiile publice destinate transportului”. Cursul a inclus sesiuni teoretice și practice și a fost susținut de Motivation în perioada 26-29 noiembrie.

Printre subiectele abordate s-au numărat prevederi legislative privind accesibilitatea și prezența în aeroport a persoanelor cu diferite tipuri de dizabilități, modalități de acordare a asistenței directe pentru persoane cu diferite tipuri de dizabilități, evacuarea în caz de urgență și promovarea nediscriminării și a unei atitudini incluzive.

În cadrul sesiunilor practice, participanții au avut ocazia să testeze manevrarea unui scaun rulant, atât din perspectiva utilizatorului, cât și din cea a persoanei desemnate să ofere asistență. De asemenea, au intrat în rolul persoanelor cu deficiențe de vedere sau de auz și au folosit resursele pe care le au la dispoziție pentru a ghida pasagerii cu dizabilități în aeroport.

Printre participanți s-au numărat atât agenți de handling, cât și cadre medicale.
Cursul este acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări.

Fotografii

Pentru mai multe informații legate de cursurile pe tema comunicării și asistenței oferite persoanelor cu dizabilități, o puteți contacta pe colega noastră Gabi Mihaela Comănescu, pe adresa de e-mail g.comanescu@motivation.ro

Show Buttons
Hide Buttons