Mentorat, instruire, sprijin și implicare pentru viață independentă în scaun rulant

Mentorat, instruire, sprijin și implicare pentru viață independentă în scaun rulant

Fundația Motivation România desfășoară proiectul Mentorat, instruire, sprijin și implicare pentru viață independentă în scaun rulant, derulat cu sprjinul ING Bank România. Proiectul își propune îmbunătățirea mobilității, independenței și incluziunii a 200 de copii și adulti care folosesc scaune rulante, cu ajutorul echipamentelor de mobilitate personalizate, mentoratului, instruirii nonformale pentru viață independentă și al tehnologiei, prin intermediul căreia este facilitat accesul la resurse pentru sănătate si mobilitate.

Astfel, în cadrul proiectului inițiem un serviciu de mentorat, prin care oferim consiliere și sprijin individual la distanță utilizatorilor de scaune rulante. Mentorii sunt ei înșiși utilizatori de scaune rulante, voluntari ai Fundației Motivation România, care au un stil de viață activ și sunt dispuși să împărtășească din experiența lor.

Tot în cadrul proiectului, vom lansa o aplicație mobilă pentru motivarea și educarea utilizatorilor de scaune rulante cu privire la menținerea sănătății și creșterea independenței. Aceasta va putea fi descărcată gratuit.

Printre activitățile programate în perioada următoare se numără și sesiunile de instuire pentru sănătate și viață activă în scaun rulant, taberele de manevrare a scaunului rulant și evenimentele sportive incluzive. Detalii despre fiecare vor fi publicate pe site-ul nostru și pe pagina de Facebook.

Proiectul Mentorat, instruire, sprijin și implicare pentru viață independentă în scaun rulant este derulat în perioada 1 decembrie 2018 – 30 noiembrie 2019 și este finanțat de ING Bank România prin programul ”Adoptă un proiect”.

ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienţi.
Misiunea ING este aceea de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte, în viaţă şi în afaceri.
În România, misiunea se reflectă în acțiunile de responsabilitate socială prin contribuția la pilonii strategici de educație financiară și antreprenoriat, dar și prin competiția Adoptă un proiect, un program anual ce își propune susținerea comunităților locale și a persoanele care se află în situații dificile.