Susține campania #PeBune?

Home / Susține campania #PeBune?

Campania ”#PeBune?” încurajează șoferii să respecte drepturile persoanelor cu dizabilități.

Susține campania ”#PeBune?” și află unde poți găsi pliantele și stickerele!

Alătură-te campaniei ”#PeBune?” și dă-ne de veste! Împreună avem puterea de a elibera un număr cât mai mare de locuri de parcare dedicate celor care au nevoie de ele. Am pregatit două tipuri de autocolante pe care le puteți descărca, imprima și afișa pe propria mașină, astfel încât mesajul nostru să se extindă. Dimensiunea recomandată: 50 cm x 10 cm.
Autocolant pentru șoferi sau pasageri cu dizabilități
Sticker pentru șoferii fără dizabilități care aleg să susțină campania

Dacă doriți să distribuiți știri, și sunteți șofer ocazional, puteți descărca pliantul aici. În plus, pe pagina noastră de pe Youtube și pe Facebook găsiți informații, fotografii și videoclipuri noi despre campania de conștientizare ”#PeBune?”. Distribuiți vestea prietenilor voștri!

Susținători

Mega Image s-a alăturat campaniei ”#PEBUNE?” prin implicarea a 234 de magazine din București și din Ilfov. În cadrul magazinelor vor fi distribuite pliante în care pot fi găsite informații legate de importanța eliberării locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități.
În 30 de magazine Mega Image vor putea fi găsite panouri de exterior amplasate pe locurile de parcare pentru persoanele cu dizabilități.

Lista magazine Mega Image unde puteți găsi pliantele și panourile amplasate în parcări.

Ocuparea abuzivă a locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități este o problemă care poate fi rezolvată doar prin conștientizare, comunicare și respect reciproc. Prin urmare, am decis să sprijinim Campania “#PeBune?” cu încrederea că toți clienții noștri vor obține mai multe informații despre acest subiect și vor înțelege importanța respectării acestor locuri de parcare.

Campania “#PeBune?” s-a desfășurat și în cele cinci magazine Dedeman din București, unde au fost ditribuite pliante și stickere clienților Dedeman.

Lista magazinelor Dedeman partenere în campania ”#PeBune?” .

Orice campanie de conștientizare ajută persoanele vizate să afle informații importante despre beneficiarii pe care îi vizează sau despre problema ridicată. Campania ”#PeBune?” este o atenționare ce-i vizează pe toți șoferii privind importanța eliberării locurilor de parcare destinate persoanelor în scaun rulant, cu precădere în cadrul magazinelor mari. Este o problemă ce necesită timp pentru a fi rezolvată, însă campania poate ajuta la modificarea comportamentelor societății civile.

Campania “#PeBune?” este susținută de Praktiker în cele 26 de locații la nivel național.

Lista magazinelor Praktiker partenere în campania ”#PeBune?” .

Magazinul IKEA se alătură campaniei #PeBune?”

IKEA România consideră că este important ca locul de parcare dedicat persoanelor cu dizabilități să fie liber pentru șoferii sau pasagerii cu dizabilități. De aceea, susține campania “#PeBune?”, prin care va pune la dispoziția clienților și angajaților pliante și stickere cu acest mesaj. IKEA își dorește să fie parte din soluția la această problemă din ce în ce mai des întâlnită.

Tot în cadrul campaniei, IKEA România a amplasat în dreptul locurilor de parcare pentru persoanele cu dizabilități afișe de exterior cu mesajul campaniei #PeBune?: „Persoanele cu dizabilități nu își doresc loc de parcare dedicat, însă au nevoie de el”.

Nerespectarea drepturilor persoanelor cu dizabilități prin ocuparea abuzivă sau blocarea locurilor de parcare destinate acestora este o reală problemă a societății, prin urmare considerăm că este necesară creșterea gradului de conștietizare și implicare civică.
Susținem campania “#PeBune?” pentru că ne dorim să îi implicăm activ și pe clienții noștri în această inițiativă de conștientizare și responsabilizare.

Suntem receptivi la nevoiele comunității  din care facem parte și considerăm că doar împreună putem contribui la soluționarea acestei probleme. În acest sens am decis să aducem la cunoștința clienților noștri mesajele campaniei. Acestea vor fi afișate pe panourile de comunicare din parcarea Mega Mall și vor fi distribuite și sub formă de pliante celor care ne trec pragul.
Avem încredere că în acest demers ni se vor alătura și clienții noștri care vor susține și transmite mai departe mesajele campaniei “#PeBune?”.

Am decis să ne implicăm în acest proiect cu scopul de a populariza mesajul campaniei Fundației Motivation, pentru a crește nivelul de conștientizare a problemei cu care se confruntă persoanele cu dizabilități în viața de zi cu zi atunci când locurile de parcare destinate lor sunt ocupate abuziv de persoane ce aleg comoditatea fără a lua în calcul consecințele. Pentru persoanele cu dizabilități, un loc de parcare aflat în imediata vecinătate a intrării în centrul nostru comercial nu este o problemă de opțiune, ci de necesitate – acesta este mesajul afișat pe cele două plăcuțe de semnalizare amplasate în zona locurilor de parcare destinate acestei categorii de persoane.

Intenționăm să fim parte din schimbarea pe care o dorim la nivel global și suntem bucuroși să participăm la acest proiect inedit.

Pentru a răspunde nevoilor persoanelor cu dizabilități, Shopping City Târgu Jiu dispune de locuri de parcare special amenajate pentru șoferii cu nevoi speciale, pe lângă cele 1.100 de parcări rezervate clienților. De multe ori însă, acestea sunt folosite în mod abuziv de către șoferii fără dizabilități, deoarece aceștia nu înțeleg cât de importante sunt parcările pentru persoanele cu handicap. Pe lângă spațiul necesar asamblării și dezasamblării scaunului cu rotile, locurile de parcare dedicate trebuie să fie amplasate în apropierea intrării în magazine pentru a ușura deplasarea în scaun rulant cu coș de cumpărături. „Cu toate că avem 41 de locuri de parcare destinate persoanelor cu dizabilități, semnalate corespunzător, vizitatorii centrului comercial nu țin cont de acestea, parcând neregulamentar autoturismele personale. Persoanele cu handicap au nevoie de mai mult spațiu, așadar locurile de parcare special amenajate ar trebui să fie prioritare, indiferent de gradul de ocupare a parcării centrului comercial”, a declarat Sorin Cureleanu, directorul centrului comercial Shopping City Târgu Jiu. Pentru a preveni pe cât posibil parcările neregulamentare, Shopping City Târgu Jiu a devenit partener „#PeBune?”, campanie care își propune eliberarea locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități din cadrul magazinelor cu produse de uz larg.

Sun Plaza şi-a asumat în ultimii opt ani rolul de educator în comunitate prin multitudinea de proiecte de responsabilitate sociale pe care le-a organizat sau le-a susţinut. Campania “#PEBUNE?” este un proiect care merită sprijinit pentru că răspunde unei probleme reale şi extrem de importantă. Sperăm ca prin informarea corectă a clienţilor asupra necesităţilor persoanelor cu dizabilităţi să fim parte din soluţia atât de necesară în acest caz. 17% din locurile de parcare din Sun Plaza sunt amenajate pentru şoferii cu nevoi speciale şi ne dorim să le păstrăm libere pentru ei astfel încât să le uşurăm astfel accesul în centrul comercial. Suntem convinşi că în urma acestei campanii vom vedea rezultate imediate şi clienţii noştri ni se vor alătura pentru a transmite mesajul mai departe.

Coresi Shopping Resort este despre oameni și despre bucuria de a fi împreună! Sunt trei ani de zile în care am clădit legături strânse între oameni și comunități! Parteneriatul cu Fundația Motivation România și susținerea campaniei #PeBune a venit firesc, din respect și empatie față de persoanele cu nevoi speciale. Începând cu luna iunie, Coresi se alătură campaniei #PeBune?, iar astfel ne dorim să creăm sinergia mobilizatoare a acestui demers pentru toți vizitatorii noștri! Susținem campania prin informarea șoferilor fără dizabilități privind importanța eliberării locurilor de parcare destinate persoanelor cu nevoi speciale. În acest context vom monta panouri de semnalizare în dreptul locurilor de parcare speciale cu mesajul campaniei #PeBune?: „Persoanele cu dizabilități nu își doresc loc de parcare dedicat, însă au nevoie de el”, difuzăm spotul audio la Radio Coresi, iar materialele vizuale sunt promovare pe ecranele și totemurile centrului comercial. Coresi Shopping Resort are create 50 de locuri de parcare pentru persoanele cu nevoie speciale, amplasate în proximitatea intrărilor tocmai pentru a le facilita accesul în centrul comercial. Cu toții suntem parte dintr-o comunitate, dar doar împreună, prin creșterea gradului de conștientizare și implicare civică, putem fi mai buni și mai atenți la cei de lângă noi!

1.5 milioane de persoane din Suedia au un tip de handicap. Principalul obiectiv al politicii Suediei privind persoanele cu dizabilități este de a asigura persoanelor cu dizabilități capacitatea de a-și influența deciziile privind activitățile lor de zi cu zi.

Este foarte important să oferim persoanelor cu handicap șansa de face parte din societate în aceleași condiții precum ceilalți, motiv pentru care printre domeniile cărora le este acordată o atenție deosebită în Suedia se numără și transportul și mobilitatea. Posibilitatea de a călători fără obstacole are o importanță vitală pentru persoanele cu dizabilități. Toți cetățenii trebuie să poată lucra în condiții egale, studia și participa la activități în comunitatea lor.

Inaccesibilitatea generală înseamnă că persoanele cu dizabilități funcționale nu au aceleași oportunități ca ceilalți să participe la viața comunității. Suedia lucrează în mod constitutiv pentru a depăși această problemă. De aceea, Ambasada Suediei se alătură mișcării #PeBune?, imprimând și distribuind flyerele campaniei în cadrul evenimentelor cu componentă socială pe care le susține în 2019 și, de asemenea, promovând mesajele și acțiunile campaniei pe canalele sale de social media.

Locurile destinate persoanelor cu dizabilități sunt reglementate prin lege și sunt doar ale lor. Din păcate, însă, se întâmplă prea des ca acest drept să nu fie respectat. La Lidl, credem că atunci când lucrurile nu funcționează așa cum ar trebui, e responsabilitatea fiecăruia dintre noi să facă ceva pentru a evita abuzurile. Așa că susținem campania „#PeBune?” , în semn de considerație pentru toți clienții și semenii noștri cu dizabilități, care merită să se bucure în aceeași măsură ca ceilalți de mobilitate și respect.

Parteneri media

Europa FM este pe aceeași frecvență cu toți cei care știu să-i respecte pe ceilalți și s-a alăturat campaniei ”#PeBune?” pentru a ajuta cât mai mulți români să conștientizeze că locul de parcare dedicat persoanelor cu dizabilități este rezervat acestora nu din dorința de a le oferi privilegii aparte, ci pentru a le ușura viața și a le oferi acces mai facil.

Pe frecvențele Europa FM și pe www.europafm.ro urmărim campania ”#PeBune?” și spunem poveștile oamenilor care nu se lasă doborâți de piedicile pe care viața le ridică în calea lor. La recepția Europa FM, din București, vizitatorii pot găsi autocolantele ”#PeBune?”, pliantele campaniei și pot afla mai multe despre cum pot susține inițiativa Motivation România.

 

 

Susținem această campanie pentru că ne dorim încurajarea respectării drepturilor persoanelor cu dizabilităti din România. Ne-am dori să existe legislația necesară, astfel încât spațiile pentru persoanele cu dizabilități din centrele comerciale să aibă aceiași “putere” cu spațiile pentru persoanele cu dizabilități amenajate de primării. Adică, conducătorii auto care parchează abuziv să primească amenzi, iar mașinile să fie ridicate.

Business-ul Biz Agency înglobează revista BizBiz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro. Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline. Revista Biz este o voce originală și profesionistă a presei de business românești.

Divizia Biz Events organizează anual zeci de conferinte de business și evenimente corporate  sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă. Divizia Biz Market View s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România

Biz StoryCu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Conținutul gândit și implementat de echipa de creatori de conținut transmite valorile și mesajele brandului în format creativ în online și offline.

Share this
Call Now Button
Show Buttons
Hide Buttons