Mesajul campaniei #PeBune? a ajuns la peste 380 000 de internauți în urma unei campanii lansate în social media

Mesajul campaniei #PeBune? a ajuns la peste 380 000 de internauți în urma unei campanii lansate în social media

La inițiativa yeParking, jucători activi din domeniul mobilității și infrastructurii rutiere au implementat o campanie în social media pentru promovarea mesajului inițiativei „#PeBune?” a Fundației Motivation România și au transmis către publicul propriu îndemnul de eliberare a locurilor de parcare dedicate persoanelor cu dizabilități și ocupate abuziv.

Campania din mediul online a fost susținută de Free Now, Citylink, România Fără Gropi și Șofer Online și a fost derulată pe o perioadă de 3 săptămâni, începând cu data de 15 martie.

Pe paginile de facebook ale partenerilor au fost publicate mesaje de îndemn pentru eliberarea locurilor de parcare dedicate persoanelor cu dizabilități și ocupate abuziv, precum și motivele pentru care acele locuri de parcare trebuie să rămână libere pentru publicul căruia îi sunt destinate.

„Prin mesajul campaniei #PeBune? promovăm unul dintre drepturile persoanelor cu dizabilități, respectiv acela de a avea o viață activă și independentă. Prin respectarea acestui drept de către persoanele fără dizabilități îi încurajăm pe concetățenii noștri cu dizabilități să fie membri valoroși ai comunității. Prin eliberarea acestor locuri de parcare, persoanele fără dizabilități respectă legea, dar fac și un gest cât se poate de normal față de persoanele care au nevoie de acele locuri de parcare”, a declarant Monica Tăutul, coordonatorul campaniei #PeBune?.

Conform unei statistici oferite Fundației Motivation România de către Registrul Auto Român pentru perioada ianuarie 2012 – iunie 2020 au fost înregistrate peste 7800 de autovehicule adaptate pentru șoferii și pasagerii cu dizabilități, la nivel național.

Potrivit ultimelor studii InfoCons, în anumite sectoare din București sunt înregistrate peste 25000 de locuri de parcare publice, însă doar 715 sunt marcate pentru persoanele cu dizabilități.

“Se tot vorbește de câțiva ani de orașe smart, municipii smart, străzi smart. Ce nu prea auzim sunt însă “comunități smart”. Pentru ca un oraș să fie smart, trebuie ca și comunitățile din el să contribuie. Iar contribuția la un oraș smart, începe de la lucruri mici, de bun simț – cum ar fi neocuparea unui loc de parcare dedicat persoanelor cu dizabilități sau neblocarea trotuarului cu mașini parcate.Știm ca opțiunile de parcare ale tuturor ca șoferi devin tot mai limitate. Tocmai de aceea, la yeParking căutăm constant opțiuni noi și metode prin care să ne ajutăm reciproc. Trebuie însă să avem mereu în vedere, că oricât de limitate sunt opțiunile noastre, persoanele cu dizabilități participante și ele la trafic (ca pietoni sau șoferi) au și mai puține opțiuni. Smart nu înseamnă doar un gadget sau o aplicație – smart înseamnă respect și comuniune în comunitate”, a declarat Mihai Lodoabă, co-fondator și CEO yeParking.

În cadrul campaniei derulate în social media, au fost publicate o serie de materiale de încurajare a inițiativei #PeBune?. Mesajul a ajuns la peste 380.000 de persoane, și a fost transmis și prin buletine informative și articole de blog ale partenerilor.

Ideea campaniei a fost conturată în cadrul proiectului ”8 ore peste program pentru o cauză bună” al Fundației Comunitare București, care a adunat laolaltă pentru o întâlnire de lucru, profesioniști din mai multe arii profesionale și ONG-uri.

Call Now Button
Show Buttons
Hide Buttons