În luna noiembrie 2017 am lansat Campania #PeBune?, pentru informarea șoferilor fără dizabilități privind importanța eliberării locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități. Unul dintre motivele necesității implementării campaniei a fost recurența cu care șoferii cu dizabilități găseau aceste locuri de parcare ocupate, în cadrul magazinelor cu produse de uz larg. Premisa de la care am pornit, și pe care încerăm să o demontăm, este aceea că o parte dintre șoferii fără dizabilități parchează pe acele locuri pentru că în cercul lor de prieteni nu au întâlnit persoane cu dizabilități și nu înțeleg de ce este important acest loc dedicat și cum îl folosesc persoanele cu dizabilități pentru a ajunge la produsele și serviciile de larg consum.
Primii susținători ai campaniei au fost Dedeman, Mega Image și Praktiker. În 2018, ni s-au alăturat IKEA și Mall Aurora Buzău, urmând ca alte lanțuri de hypermarketuri să se alăture pe parcurs.
Află mai multe despre campania #PeBune? aici.